Supporttekniker

Teknisk IT-support

Är du glad och social tjej eller kille som vill vara en del av ett fantastiskt team? Är du van IT/Supporttekniker och gillar att ge superservice? Då är du den vi söker till vår Teknik-avdelning!

ITS Helpdesk är en grupp med härlig energi och positivitet som smittar av sig. När du stiger in på ITS Nordics kontor kommer du fort att märka att vi är ett företag som värnar om våra medarbetare. Vi sitter i toppfräscha lokaler intill Solna station och Mall of Scandinavia.

Om tjänsten som IT-Tekniker i vår Helpdesk

Vi söker just nu en IT-tekniker till vår Helpdesk. I denna roll kommer din huvudsakliga uppgift innefatta att hantera IT-ärenden i vårt ärendehanteringssystem Easit. Du kommer att ge service till våra kunder per telefon och mail samt även ge teknisk support.

Vi söker dig som är glad, ärlig, ödmjuk och social, en härlig person helt enkelt. Du har en avslutad utbildning på minst gymnasial nivå och uttrycker dig väl i tal och skrift, på svenska framför allt men även på engelska.

Meriterande med kunskaper i något eller några av följande

Windows Server, DNS, AD, Group Policy, File Services, SQL Services, VMware, Nätverk, Subnät, routing, vpn, wlan, brandväggar (Juniper/Fortinet), Exchange 2010/2016, Hyper-V, IP telefoni, Veeam backup, Ruckus, Citrix XenApp/XenDesktop-VDI, Citrix Xenserver, Deployment/paketering, Microsoft System Center, Storage SAN ,iscsi, fibre channel, RAID, Linux, Powershell, vlan och vSphere-plattformen.

Väcktes ditt intresse?

Härligt! Då tycker vi att du att ska skicka in din ansökan med CV snarast!

Skicka din ansökan till hr@itsnordic.se. Du kan även ansöka med din LinkedIn-profil genom att klicka på "Ansök".

Start och lön enligt överenskommelse.